lauantai 16. huhtikuuta 2022

Ruokalähetti oli ahdistellut asiakasta

Kuulemma Foodoran ruokalähettinä toiminut kumppani oli ahdistellut naispuolista asiakastaan.

Foodoran viestintäpäällikön Kyösti Hagertin mukaan Foodoralla on täysi nollatoleranssi ahdistelun ja epäasiallisen käytöksen suhteen. Hänen mukaansa ruokaläheteille on ohjeistettu, ettei asiakkaisiin saa olla yhteydessä muissa tapauksissa kuin kuljetukseen liittyvissä epäselvyyksissä.

Viestintäpäällikön mukaan epäasiallisesti käyttäytynyt kuljettaja ei ole Foodoran oma kuski. Kyseessä on ollut ravintolan ruokalähetti, joka hoitaa kuljetuksensa itsenäisesti. Foodora on toiminut alustana, josta asiakas on ostanut tuotteen.

Alun perin kaltoin kohdeltu asiakas oli saanut valitettuaan palvelusta kuuden euron arvoisen etukoodin palveluun. Myöhemmin hän oli saanut 50 euron lisähyvityksen.

Ehkä tapauksessa on kuitenkin kysymys laajemmasta käsityksestä seksuaalisuudesta, ja siinä tapauksessa asian käsittely on syytä nyt lopettaa, koska monikulttuurisuus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti